2015. augusztus 20., csütörtök

Lazuljunk: szeptember vég e?



Ismét világvége elé nézünk! :) Eddig nem foglalkoztam ezzel a témával és különösebben most sem a neten keringő pletykákat kívánom ismertetni, ezeket mindenki meg tudja keresni, akit érdekel, a bulvárlapok tele vannak velük. Sokkal érdekesebb számomra hogy rám milyen hatással van ez a "hír" - már ha egyáltalán hírnek lehet nevezni, amit valószínűleg egy másik blogger indított el, meglehet egy másik földrészen. De ha mégis igaz lenne... talán nem lepek meg senkit azzal hogy egyáltalán nem kellemetlen a "hír" számomra. Én örülnék neki, komolyan. Most ledöbbentél? Azt hiszed most valami öngyilkos hangulatban vagyok? Ki kell ábrándítsalak, soha nem voltam  meg józanabb. Jutottál már olyan állapotba, amikor véglegesen elfogadod hogy a személyed egyszer megszűnik létezni, és halhatatlan önvalód pedig végre kiszabadul "börtönéből"?
Nos Én most jutottam el arra a pontra, hogy legszívesebben elengedném már ezt az egót, eleget szenvedett már a kis szerencsétlen a saját és a világ "problémáin" vergődve, Én meg hadd menjek már el innen. Mert igenis vergődik az a bizonyos kis "elme-beteg". Ilyeneken például:

Tényleg azt hisszük, tudjuk mi zajlik most pontosan? Tényleg azt hisszük hogy ha a NASA vagy akármilyen kormánykörök tudnák is mi van, elmondanák? Hogy azért kell idén milliós számban betelepíteni Európát, mert itt lesz az epicentrum? Vagy épp ellenkezőleg, Afrikában lesz a becsapódás és ezért kell sürgősen megfinanszírozottan kitelepíteni, elhozni onnan az életerős genetikai állományt amivel újrakezdhető majd a játék Azután?

Szart se tudunk, én is csak találgatok... általában ha értem, hogy miért zajlik valami, akkor el tudom fogadni, még ha szarul esik akkor is. Így, ha valami csoda folytán megérthetném, hogy mi miért zajlik a Földön jelenleg, talán  sokkal könnyebben el tudnám fogadni, így viszont - mivel egyre kevésbé értem - nem megy az elfogadás.  Szóval most megint beleesek a sokszori hibába: ismét próbálok valami értelmet keresni ebben a fokozódó felfordulásban, miközben sejtem hogy úgy van a rendszer kitalálva, hogy ezen a szinten átláthatatlan, felfoghatatlan...
És igen, reménykedek is hogy ezúttal végre tényleg nem kamu a hír, és az általunk megismert világnak tényleg vége van. Hiába élek viszonylag szép fizikai életet, ha elviselhetetlen számomra már ez az egész mentális őrület, és hiába oly csodás ez az illúzió, belefáradtam az állandó hazugságokba, a szerepekbe, az idiotizmusba. Elég volt abból az agyonszabályozott (mindamellett teljesen életellenes) világból, amelyben a munkavédelmi oktatás egyik csúcspontja, hogy az  irodai létrának (!) nemzetközi tanúsító által bevizsgáltnak és engedélyezettnek kell lennie... miközben bivalyerős feketék özönlenek át a határon, akik basznak rá milyen minősítés van azon a létrán, ha fel lehet mászni rajta... Rendkívül fárasztó már hogy az építőipari folyamatok bemutatására folyamat-szabályozási szakembereket képzünk ki, akik munkaidejük nagy részét elméleti folyamatábrák elkészítésével töltik, melyeket aztán soha senki nem fog megnézni és a gyakorlatban használni bármire is. Hogy milliók dolgoznak adminisztratív, szándékosan kitalált, munkájuk létjogosultságát önmaguknak visszaigazoló, de teljesen felesleges és haszontalan munkakörökben, miközben parlagon hever a sok termőföld, hol sokkal hasznosabb munkát lehetne folyatni. Elegem lett abból hogy nem a legalkalmasabb cég nyeri meg a kivitelezést hanem a legkurvább. Hogy nem a vállalkozasok, az alkotói vágy kibontakozásának elősegítéséért vannak a hivatalok ezrei hanem épp ellenkezőleg, hogy hátráltassanak, ellehetetlenítsenek. ("Hamar megtanultuk, hogy a vállalkozók azért vannak, hogy a hivatalnokok létét igazolják, de a munkát helyettük végezzék el.") Hogy vannak érinthetetlenek, kik milliárdokkal csalhatnak, miközben a kisember legkisebb hibázására a törvény minden szigorával súlyt le az adóhivatal. Hogy az ÁVÓ-ból NAV lett, a tolvajból bróker, a seggnyalóból jól fizetett újságíró, a besúgóból jól fizetett tanácsadó, a verőlegényből üzletember, a hazudozóból politikus, a maffiózóból belügyminiszter, a 6 elemis, inkompetens csinovnyikból meg bürokrata. Hogy a mindenkori kormányzat mágnesként húzza magához a korrumpálhatókat Hogy egy egész bolygónyi államapparátus azon fáradozik nap mint nap, hogy nekünk egyre nehezebb legyen a sorunk.  Persze tudjuk, mindez értünk van, de a „teher alatt nő a pálma” és a halálra nyomorgatás között azért van különbség, és nem kellene idealizálni ez utóbbit. Attól, hogy egy rakás szar elé leteszek egy cirádás cetlit „belga bonbon” felirattal, még nem lesz finom csoki, de végül is magamat áltathatom vele egy darabig. Elegem van abból, hogy a Föld történelmének nevezett horror évezredek óta a magyar lélekminőség kiirtásáról szól erről a bolygóról. Elég volt abból a paradoxonból hogy a háttérhatalom minden eszközt bevetve tervezett népirtást hajt végre, miközben mégis egyre többen élnek ezen a planétán. Belefáradtam hogy tudom mérget etetek a gyerekkel de nem tudok ellene tenni. Hogy mérgezem az elmém a sok szarral ami a neten van, de mégsem bírom kikapcsolni a képernyőt, ennek csak egy globális adásszünet vethetne véget. Elegem van „másokat” korrektúrázni tanítás címszó alatt, ellenőrizhetetlen forrásból származó híreket elemezgetni a végtelenségig, nagy szavakkal és kifejezésekkel ping-pongozni nap mint nap, majd hörcsögként futni körbe-körbe az ezekből épült mókuskerékben, mert ezek már egyáltalán nem tűnnek értelmes tevékenységnek, akárhogy is próbálnám megidealizálni. És elegem van belőle, hogy hiába gondozom a paradicsomot ha az éjjel a meztelen csiga mind lezabálja. Elég volt a sok parazitából, elég volt a harcból, a kutyák marakodásából. Hiába oly csodás ez a földi táj, ahol annyi élmény várhat, ha kinőttem mar ezt a tudatkabátot, nem élvezetes mar ez a játék, fárasztó már ez az illúzió, s még ha a világ összes kincset is idetenné elém e világ ura, akkor sem tudna tovább itt tartani...

Úgyhogy igen én most már nem bánnám ha ez egyszer tényleg megtörténne. Boldogan  vágnék  bele a túlélő játékba, mert tudnám hogy ez végre tényleg a finálé.

És nézd mán, hogy felpörögtek az E.T.-k is! :




Néhány találó hsz az idei világvége témában, mely kiválóan érzékelteti hol is tart a morfogenetikus mezőben ez az ügy:

"talán jobb is lenne egy becsapódás,hogy ezt a sok degeneráltat lesöpörje a Föld színéről"

"Nyugalom! Előbb-utóbb eljön."

".Eccő azért csak begyün..."

 "Felháborító!Már a világvégében sem bízhat az ember!Jön,nem jön,ekkor jön,akkor jön."

"Legalább megszabadulunk a hiteleinktől."

"Én még nem szeretnék meghalni.Még annyi álmom és tervem van,amit szeretnék megvalósítani."Még nem veszíthetek,még nem! Én élni akarok!" 

"Minden évben kellene egy "világvége" napot "Ünnepelni""

"Ha ez biztos volna vennék fel egy komoly hitelt!!!!!" (és mire költenéd, pubi?)

"Legalább tényleg jönne már aztán lenne vége ennek a szarnak. Komolyan mondom a világ legboldogabb napja lesz amikor megszabadul tőlünk az univerzum. Hátha más fajok amik kialakultak értelmesebb időtöltést tudnak kitalálni mint mi."

"Végre egy jó hír !"

"navégre" 

Na? Vég-e?  

23 megjegyzés:

  1. Ez jól kiszakadt Belőled! :o))) Nem vitatom a realitását.
    De mindezek ellenére kívánom, hogy a kislányaid mosolyára koncentrálva boldogan élj még ilyen közegben is. Mert a lélek ereje, szuverenitása abban mutatkozik meg, hogy a környezettől "függetlenül" a saját világát terjeszti szét.
    amikor szerelemes vagy: a bombamezőn is könnyű a lépted.

    Ma Mo.-on egy mesterségesen fenntartott szürke, nyomasztó, letargikus búra alatt élünk. Senki más nem tudna így élni rajtunk kívül. Az mégis hogy lehet, hogy külföldön évekig gondtalan és boldog voltam, itt meg pár hónap alatt depresszióközeli állapotba süllyedtem? Miért néztek itthon idiótának, ha mosolyogtam, amikor külföldön, ha nem mosolyogsz, őszintén megkérdezik, h mi bajod, tudnak-e segíteni??? Belefásul az ember hamar sajnos.

    Igen, melletted vagyok, jöjjön végre a nagy ÁTVÁLTOZÁS!
    Kinek ilyen, kinek olyan.

    VálaszTörlés
  2. Mazsola…Te csináltál már olyat, hogy egy jó permeteset belefostál a vécébe és seggtörlés után otthagytad az egészet bűzölögni anélkül, hogy "eltakarítottad" volna….?

    Na ugye, hogy nem!:)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia Mazsi! :)

    Bevallom, megmosolyogtam ezt az írásodat. Emlékszel, amikor évekkel ezelőtt leírtam neked ugyanezt azzal a példával élve, hogy az ember már elfordul a parizeres zsömlétől, ha rántott húsra fáj a foga, és te tiltakoztál mondván, te még szeretnéd elmajszolni a sonkásszendvicsedet?
    Sajnos szerintem nem lesz „világvége”, mert maga a fogalom paradox. Kb. annyira, mintha a gyerek az iskolában azt gondolná, hogy a szünetjelző csengő az iskola végét, netán az oktatási rendszer megszűnését eredményezné. Ám miután az egész rendszer tanórák mátrixára épül, még ha az adott iskolát bezárják is, maga az a fogalom, hogy oktatás (vö. világ), nem szűnik meg. Remélem, érthető, ez a suta példa. Vagy mondhatnám azt is, egy jelenet kivágása a filmből nem tudja a filmművészetet megszűntetni, szóval ha netán egy meteor vagy a 56238XCZ bolygó egyik lakójának vagány fülpiercingje becsapódna a földbe, akkor sem történne tulajdonképpen semmi, mert ez a világ nem önmagában létezik, ezért megszűnni is csak mint rendszerelem tud, de ami ezen kívül van, az ettől még fennmarad, ami meg ennek a kis egységnek a részét képezte és képes elmúlni, az is megmarad. Mint a moziban, ha elszakad a film. Azaz a vetítés tud megszűnni, de maga a film nem, mert még ha a nyersanyag meg is szűnik, mert leég a filmtár, a film akkor is, ha már egyszer létrejött, örökre megmarad csak már szellemi síkon. Ahogy a dinók, egyetlen dínó sincs sehol, de mégis tele van velük a világunk. Á, talán nem tudom jól elmondani.

    Külföldön sem jobb a helyzet csak annyiban, hogy – ahogy az előttem szóló mondta – valóban nincs ez a búskomorság. Agyhalál, értelmetlenség, hipnózis ott is van, mégpedig elég durva mértékben, de nyomasztó hangulat az tényleg nincs, el lehet lenni.

    Az biztos, hatalmas változások előtt állunk, az a fajta nyugati életmodell, ami az ipari forradalommal szárnyrakapott, most elérte a csúcspontját és egy hatalmas ugrással átlép valami újba. Szerintem. Ez a brutális mértékű népvándorlás is erre enged következtetni, a jóléti társadalmak, „demokráciák” egyszerűen napokon belül össze fognak roppanni, de hogy mi lesz utána, az még rejtély.

    VálaszTörlés
  5. Fogd fel úgy a bulit, mint egy vizuális illúziót. Mint mikor nézel egy képet, ami sehogy sem áll össze, mint pl. az 5 lábú elefánt, és megvizsgálod, hogy miként lehetséges ez. Mint amikor leülsz a gyerekkel játszani, a fene akar nyerni az állatlottóban, ugyan, sokkal izgalmasabb megfigyelni a srácokat, hogyan játszanak. Persze mondani, könnyű, nyugi, én is halálra bosszantom magam az emberi idiotizmuson, de nem számít, egy számít, amit Selma Lagerlöf fogalmaz meg A halál kocsisában:
    „Hamarosan felvirrad az újév első reggele, és ilyenkor az emberek, amikor felébrednek, arra gondolnak, hogy vajon mit hoz nekik a jövő, mit várnak tőle, mit szeretnének elérni, miben reménykednek. De én ezen a reggelen azt akarnám üzenni nekik, hogy ne szerelmi boldogságot vagy sikert vagy gazdagságot vagy hatalmat vagy hosszú életet vagy éppen jó egészséget kívánjanak maguknak. Azt szeretném, ha összekulcsolnák kezüket, és gondolatban egyetlen fohászt fogalmaznának meg:

    Istenem, mielőtt eljön az aratás ideje, engedd megérlelődni a lelkem!"

    (elsőre valami totál értelmetlenséget írt ki, azt töröltem, bocs.)

    VálaszTörlés
  6. Pityesz! Csináltál már olyat, hogy elmentél a tojtojba, ahol valaki egy jó permetessel telefröcskölte a falat, és te visszamentél egy hipós rongyocskával, és eltakarítottad?
    :D
    Ugye, hogy nem. Tudod, nem mindegy, hogy csapra sza..ni, vagy sza..ra csapni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó, talán egy picit hatásvadász :).

      Mielőtt elkezdünk a tojtojért aggódni érdemes a saját slozit rendbehozni, gondolom a takarítást Te is otthon kezded......aztán ha a saját vécécsésze ragyog, akkor jöhet a másiké...akkor már van gyakorlat....

      Törlés
    2. ...
      - és a tiéd már ragyog?
      - nem..
      - akkor meg mi a faszt osztod itt az észt?
      - teljesen jogos....eldugultam. Bocsánat!

      Törlés
    3. Ugyan, mutass csak egyet is, akinek ragyog vagy valaha ragyogott. Az itt lehetetlen. Nem is ez a lényeg. A lényeg, hogy átlátod-e, mi a pálya, vagy nem. El tudod különíteni a cuccot a buditól vagy sem. Az csak illúzió, hogy azzal, hogy kitakarítottad, megszüntetted a szart, hiszen dehogy, csupáncsak eltüntetted a szemed elől, nem? Amúgy filozofikus a kérdés, már Planck is pedzegette, hogy tul.képpen mi a kosz? Mit nevezünk kosznak?

      Muszáj megint egy idézettel élnem, mert annyira idevág

      "Képzelje el, mondta, a mocskos, összeszart budit. Van-e benne bármi, ami tiszta? Van. Ez a lyuk a közepén. Azt semmi sem tudja bemocskolni. Minden egyszerűen csak lehull a mélybe rajta át. A lyuknak nincs se széle, se határa, se formája, – mindez csak a széknek van. És ugyanakkor a tisztátalanságnak ez az egész temploma kizárólag ennek a lyuknak köszönhetően létezik. Ez a lyuk a legfontosabb az árnyékszékben, s ugyanakkor olyan dolog, aminek nincs semmi köze hozzá. Mi több, a lyukat nem tulajdon természete teszi lyukká, hanem az, amit az emberek köré építenek: a budi."
      (Pelevin)
      na, én is eldugultam, most mennem kell

      Törlés
  7. Köszi Nektek! Tényleg kiszaladt, van ilyen, van ami jobb kint mint bent.

    Oli,
    Igen, egyedül a gyerekek iránti szeretet ami még itt tart, bár lehet ők is csak illúzió, az "én világom" kivetítései.
    Egyebekben nem vagyok idevaló.
    Tán sosem voltam az.
    Tán csak megpróbáltam.
    Tán nem sikerült.

    Szárazföldi-támogatás:
    Bevallom nem emlékszem a sonkás szendvics esetére, ám idevág, hogy épp most főztük meg a húsvétról még megmaradt lefagyasztott sonkát - de meg kell mondjam már nem eszem olyan élvezettel mint régebben. Azokon a hússzálakon ma már izmokat látok... és nem dob fel a tudat, hogy ezt eszem.
    De azért kösz hogy megint megmutattad a nyúl üregét, s hogy miért nem éri meg félni tőle. Mondhatnám úgy is, hogy én vagyok Félix, leültem egy láthatatlan békés sarokba és verseket szavalok magamban, eltöltöm valahogy az időt a szeánsz végéig, nem egy nagy élmény, de ez van.

    Tegnap amúgy pont arra gondoltam milyen jól jönne most egy iránymutatás olyan valakitől aki nekem volt "tanítóm". Erre tessék, itt vagy! Még hogy nincs a gondolatoknak teremtő ereje. :)

    Pityesz,
    A szarpermetezős hasonlatok nagyon tetszettek, bár egy kissé elfogott a rosszullét, pedig amiket én már összeszedtem a kutya után...azt nem kívánom senkinek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiszed vagy sem, de pont akkor gondoltam arra, hogy leírom Neked azt, hogy aminek ki kell jönnie, az úgyis ki fog jönni, csak idő kérdése az egész, amikor elküldted a válaszaidat. :)

      Első számú játékszabály: SEMMIT SEM SZABAD TÚL KOMOLYAN VENNI!

      Azt hiszem, nekem ennek a gyakorlatba ültetése ment a legnehezebben, s még mindig vannak olyan területek, ahol kilóg a lóláb! Viszont, ha figyelembe veszem az első számú szabályt, akkor ezen sem görcsölök már, mert minek is?

      Ha türelmes vagy ( márpedig az vagy!) akkor átéled majd, hogy ezek a igaz, de mégis lehúzó gondolatáradatok egyre ritkábbá válnak, s végül meg is szűnnek, s összességében Kerion szavait idézve : "Minden úgy jó, ahogy van". Ugyanis másoknak is szükséges az a környezet, mely rádöbbentheti őket arra, hogy "nem vagy itt jó helyen, nem vagy való nekem".

      Gyakorlati segítségként talán csak annyit, hogy ha mélyen magadba nézel, akkor tudod, hogy senki más helyében nem lennél, és Neked ez az a szerep, ami megy, és amit remekül el tudsz játszani.

      A meztelen csigák az idei évben nálunk is taroltak. :))) Nagy kedvencük a Balatoni Rózsa nevezetű krumpli, és sokkal jobban szeretik, mint a Desiret. A gyönyörű, nagy gumók szinte mindegyikét megrágták. Ez nem az ő hibájuk! Ettől még nem ment el a kedvem, s jövőre újból vetni fogok, csak már felkészültebb leszek.:))


      Lujza

      Törlés
    2. Nem emlékszel Mazsola? Leveleztünk sokat-sokat akkor én még nyusziként, és én mindig azt írtam neked, ez az egész szaros buli nem érdekel, nem vagyok oda a finom ételekért, a szép tájért,meg az emberi dolgokért, valamiért csak a szellem dolgai érintenek meg, a művészetek, a filozófia stb. És te győzködtél, hogy de ez milyen klassz, mert van egy haverod, aki utazgat és milyen jó megállni a hegycsúcson és nézni a tájat stb. És erre jött a szendvicses hasonlatom. Nagyon szép helyen élek, tényleg egy szavam se lehet, szeretek meditálni a parton, bringázni a faluban a zöld dombok között, néha enni valami jót, felvenni egy klassz ruhát, lefesteni egy régi bútort - de valahogy legbelül mégis hidegen hagy. De amikor megnéztem pl. Az éjszaka a földön c. filmet vagy elolvastam a Varázshegyet, meghallgattam először a c-moll zongoraversenyt, lázba jöttem, ismét színes lett kis időre a világ és pontosan tudtam, nem az életkedvem ment el, hanem – fogalmazzunk úgy – a „világkedvem”. Nekem is amúgy a két gyerek adja a legfőbb húzóerőt előre, nélkülük, már talán valami régi lakókocsiban éldegélnék Texasban modern hippiként.

      Épp egy ismerősömnek írtam a minap ezt, milyen tuti lenne pár igazán jófej emberrel beülni a egy ilyen színesre pingált hippi autóba, elteleportálódni amerikának egy szép, lakatlanabb részére, mert ott van tér, meg nekem bejön amúgy amerika. Építeni valami kis házat, tudod, ilyen DIY stílusban sörösdobozokból vagy olajoshordókból, farönkökből és terméskövekből, kukáznánk régi bőrkanapét, még egy lepukkant biliárdasztalt is találnánk. Egész nap könyveket írnék, és méhviaszt árulnék, kecskesajtot vagy raklappolcot, termesztenénk mindenféle növényeket, tartanánk pár kecskét és lefestenénk a felhőket vagy filmet forgatnánk és megvágnánk Tom Waits-re, este kimásznék a hippiautó tetejére és számolnám a csillagokat reggelig, berendeznénk egy moziszobát és hajnalig dumálnánk a filmekről, jótékonysági retroboltot üzemeltetnénk a 10 km-re fekvő városban, hogy legyen pénz fonalra, wifire és lisztre, meg a kecskének szőrvakaróra, és közben segítenénk az ott élő időseknek és gyerekeknek. És ebben az autentius létben lassan teljesen megtalálnánk elveszett önmagunkat.

      És elfelejtenénk, hogy valaha volt olyan a világon, hogy munkahely, állampolgárság, vendégségek, pletykalapok, kötelezettségek, szabályok, adó és társadalombiztosítás, fészbúk és szelfi. És lassan, ahogy teljesen magambabújnék, mint a telek, amit addig növelsz, hogy már kisebb a kívüleső rész, mint amit valaha abból elkerítettél, észrevétlenül, ahogy a haj nő, megnyílna előttem egy másik világ és ott végre minden igazi lenne. És én ugyanúgy maradnék a kertészgatyámban a raklapjaimmal vagy a szamócadzsememmel a kis tákolt faházam verandáján, aki voltam, miközben már rég egy másik világban élnék. A verandás, poros hippitanyám átváltozna valami mássá észrevétlenül, ördög tudja, hogy, és minden menne tovább, de már nem ilyen törötten, árnyékosan, feketefehéren, hanem végre a magamfajtákkal, és persze nélkülözve ezt a sok emberi BUTASÁGOT.

      Törlés
    3. Így legyen.
      Köszönöm hogy a legjobbkor bukkantál fel ismét! :)

      Törlés
  8. Most olvasok az auto- (ön) és a hetero- (más általi) szuggesszióról.

    Én sem voltam kivétel és elnézést kérek az eddigi sűrűn-nem-konstruktiv hozzáállásomért.

    "Beszéljünk szépeket a szarról" : ha hagyjátok, hogy negativat vetitsenek és egyszer áttör -márpedig előbb-utóbb áttör, mert elhiszed- a tudaton keresztül a tudatalattiba, akkor ugyanazt a szart vetited vissza- magadnak.

    A poszthoz: a múltkor se lett vége, ha most mégis- akkor azért, mert megérdemlem 8D

    VálaszTörlés
  9. Ha-ha-ha!
    Komolyan azt gondolod, hogy ennyivel megússzuk....?

    És hogy meddig húzódik még?
    Nekem már a dédnagymamám is azt hajtogatta, hogy megérett ez a világ az összeomlásra. Ha ebből indulok ki, akkor még elég sok hátra van. Sajnos.

    Üdv,
    Niki

    VálaszTörlés
  10. Lesz összeomlás csak szelektív. Aki túléli - az itt-maradottak közül - nem véletlenül éli majd túl, míg aki nem éli túl az sem lesz véletlen. Tehát azt hogy jön egy szikladarab aztán mindent és mindenkit - a tűz- és vízözönnel - egyaránt letarol el kell felejteni. Most nem azt az időt éljük, hogy minden és mindenki elpusztul. A kegyelem még odáig is kiterjed hogy a "gonosz" nem elpusztítva lesz hanem innen kipaterolva - testileg-lelkileg mindenképp. A 6alom szereti összemosni a dolgokat, a saját gazemberségét mások jóságával: "mindegy hogy ki vagy és mit csinálsz mégy a levesbe a világ-végén". Egy nagy frászt. Ha egy ember magasan rezeg az fel tud repülni a fellegekbe - a km-es cunami az neki smafu. A "666-os" C-ion-ista olvadási-gyulladási hőmérséklete alacsony, a "141414-es" Si-/i/on-istáé meg magas: 525 fok Celsius - akkor most ki is fog megolvadni és elégni - testileg a holocaustot/égő áldozatot itt bemutatni ? A "C" olvadáspontja jóval alacsonyabb mint "Si"-é. Szóval a szeretetelvű átkristályosodásra, a C-ion-istából Si-/i/on-istává válásra fel - mi mást is mond6nánk.......összességében JÓ-nak kell lenni és maradni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fészbukon már valaki olyan szöveget nyomat, hogy mindenképpen lesz most valami nagy katasztrófa de szerinte ez egy háború lesz, és senki sincs biztonságba Magyarországon. Szerinte Dél-Amerikába kellene menekülni mindenkinek, mert ott élheti túl meg aztán ott is lezárják a bemenetelt, meg Amerikában is.. Ő is az USA-ban van jelenleg, de neki csak 60-75% esélye van szerinte de azért ott jó neki. Szépen le van vezetve, hogy mi lesz hogy lesz a emigránsokkal, meg a gazdasági összeomlással együtt. Minden el van tervezve szerinte, és nem lehet mit tenni. Csak nézek, hogy mi mindent lehet mondani amivel szerencsétlen embereket felizgatják meg, hogy miért írnak le ilyesmit szinte konkrétumnak eladva? A legtöbben már szinte kis túlzással "epekedve" várják a világégést, mert nincs mit tenni és ez elkerülhetetlen stb hadd jöjjön. Érthetetlen.

      KB

      Törlés
    2. Kedves KB, kérlek nézd meg ezt a videót, amit most találtam! :) Ha méltónak találod, akkor küldd el azoknak az embereknek, akik szerint nincs más megoldás!

      https://www.youtube.com/watch?v=lx0dhl3k4hE

      " És a világ, más emberek, szituációk elvesztik a hatalmukat afelett, hogy felidegesítsenek téged. Nem azért, mert leválasztottad magad tőlük, vagy azért mert kontorllálod magad, nem. Hanem mert valami mélyebbhez kapcsolódsz, mint a valóság felszínes része."

      Köszönöm,
      Lujza

      Törlés
  11. Nem jött be - pontosabban a visszájára fordulni látszik - ez az újabb próbálkozás: a "migránskodás-szítás" is. A magyarok még mindig nem vonultak az utcára - és persze nem is fognak - a szírek, afgánok és mások ellen. Pedig a jóbik - mint a "kiválasztottak" előretolt "ősmagyar" pártja, a vakoló-szerepének megfelelően - nagyon szerette volna már ezt. Még az is lehet hogy az eredetileg a magyarság elleni konfrontá-cion-ra uszítandó itt rekedtek, laktanyákban itt elszállásoltak majdan a gazdag rózsadombi, lakóparki, belvárosi zsidó negyedeket fogják megrohamozni. Amelyek folyamatosan telítődnek, például a telavivi éjszakai járatokkal. Mert lóvé, szajré, gempa, 6alom, pozí-cion, celebitás, délibábos materiális illúzió nyilvánvalóan ott van és nem a nincstelen és "senki" magyarnál. Ez már régóta evidens. Ami azt illeti a migránst naponta "euróban lehúzó" cigány sem lopja be mostanság magát a vándorló menekültek szívébe. Egyedül a valódi magyar az aki nem ad okot a skandalumra, aki tiszta maradt mert az is volt. S mint ilyen nincs is félnivalója. Ki is hívta/hívja be a migránst, a zsidót, ki is épít/tet/i a kerítést a Kárpát medencébe/n/ ? - hát a 6alom aki folyamatosan fél. Azt pedig pontosan tudjuk hogy a 6alom kikből is áll. Meg hogy kik is mozgatják, legyenek azok bármilyen entitások is. Megint valami újat kell/ene/ kitalálni, bár már nehezen fog menni - a magyar ellen - mert közel a vég...

    VálaszTörlés
  12. Gondoljatok at ujra ezt az egeszet abbol az aspektus bol hogy nincs "halhatatlan önvalód"
    Egyebkent magam is ilysemiken toprengek napok ota.Kulonbem meg ha nincs ralatasunk a sakktablara hozza szolni sem tudunk..Tudom szimultan, de ha soha nem is tudtunk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én akkor is ugyanoda jutok, hogy szar a buli, és ideje lenne már, ha véget érne. Maradjunk a sakknál, leülsz sakkozni, de a partnered összevissza lépeget. A futóval lólépésben, az összes gyalogot vezérnek tekinti stb. Hiába hiszed azt, nincs másik játéktábla, sőt semmiféle játék sem, akkor is eleged lesz és azt fogod érezni, ki akarsz szállni, pontosabban nem: azt fogod érezni, tegyen már itt rendet valaki a k..-va életbe, mert ez téboly!

      (Mellesleg, ha belegondolsz, az, hogy így érzel, eleve feltételezi, hogy tudod milyen a jó sakkparti. Az, hogy az emberek egy része tarthatatlannak tartja, ami itt folyik, annak köszönhető, hogy van egy tudásuk arról, milyen a tartható dolog. Maugli sose fogja tarthatatlannak gondolni, hogy nem tud kétlábon járni és beszélni, amíg nem is tud arról, hogy van ilyen. De ha egy valaha beszélő és járó hatévest behajítasz a malacólba, hiába nem fog emlékezni rá pár év múlva konkrétan mi hiányzik neki, de egyet tudni fog: valami nagyon nem jó. De ezt csak abból a pontból tudja így érezni, ami egyszer jó volt. Szóval a felvetésed – már ha jól értettem azt – számomra valahol eleve paradox.)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Maugli 1 mese.Hatevest dobtal mar be malacok koze es megfigyelted mi tortenik?Ertem en a logikadat, de megkell vizsgalni a dolgokat mas szempontokbol is.Es nem csak abbol ami hozzad kozel all, elfogadsz, kedves neked vagy kenyelmes estleg tanitottak az iskolaban vagy a TV ben.
      Nem ulok le sakkozni mivel nem tudok, es az ellenfel barmit is lep nekem 8.Megkene tanulni, de kitol?Az ellnfel ugy gyozni akar mindig mert ez adolga.Egyfele keppen tudom legyozni ha nem jatszom vele.Nem veszem a termekeit nem nezem a musorait stb...
      Ugyan oda jutsz?De hova?Azert hagytuk idaig fajulni a dolgokat mert melyen legbelul remenykedunk hogy majd valami szebb helyre kerulunk es ulyra kezdhetjuk?Semmit se zarok ki, de ez elegge kenyelmes es gyava elmelet.Egyedul TE tudsz rendet rakni ha figyelsz es a megfigyelesen keresztul VALTOZOL.

      Törlés