2015. január 19., hétfő

Megy a gyűrű vándorútra


Öröm látni, amikor egy idős ember is tud fordítani egyet eddigi berögződésein.

"Nem szabad őket komolyan venni" - mondja Pap Gábor az alábbi könyvajánlóban, "ellenfeleinkre" utalva. Ez csakugyan így van. Érdemes megnézni, már csak ezért is:


AZ EREDET KUTATÁS LEGÚJABB KÖNYVE ÉS MEGDÖBBENTŐ TÉNYEK AZ MTA-RÓL

Szabó Antónia: Megy a gyűrű vándorútra című könyvét PAP GÁBOR művészettörténész ajánlja. (Részlet)


Én meglehetősen sokat foglalkoztam a magyar őstörténettel, és hiába távolodtam el időnként tőle, mindig visszatér a téma az életembe. Ez talán nem véletlen. Tudnom kell merről, milyen messziről "jöttem", mert ez a "vektor" megmutatja az irányt, hogy lássam merre tartok. Mindenesetre ma már nem szívesen állok le vitatkozni senkivel a magyar múlttal kapcsolatban, én tudom amit tudok, és jó lenne ha nem izgatna nagyon ha más másképp tudja, - az ősnépeket leigázók "történelmét" harsogva. Szeretnék eljutni végre arra a szintre, hogy hűvös nyugalommal, eleink bölcs hallgatásával legyek képes szemlélni mások - szerintem vélt - tévedéseit, és ne akarjak beleszólni, de ez még nem megy valamiért - hajt valami, hogy korrigáljam mások téveszméit. Ebből is ki lehet nőni egyszer...

32 megjegyzés:

  1. "Szeretnék eljutni végre arra a szintre, hogy hűvös nyugalommal, eleink bölcs hallgatásával legyek képes szemlélni mások - szerintem vélt - tévedéseit, és ne akarjak beleszólni, de ez még nem megy valamiért - hajt valami, hogy korrigáljam mások téveszméit."

    Sajnos nekem sem megy, pedig utána mindig eszembe jut, hogy milyen hülye vagyok, hogy a startvonalat átlépni még mindig nem szándékozókkal leállok vitatkozni, ráadásul olykor-olykor fel is megy bennem a pumpa.

    Olyan kevés hasonszőrűvel találkozni a való életben - pedig azt gondolom, hogy az alapok, így az őstörténet-kutatás, de akár még a Szántai- vagy Pap Gábor-féle szentkoronázás szintje is lejjebb van, mint amiről általában itt beszélünk.

    *Richie Gecko*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, amennyiben az alap lejjebb van a felépítménynél, akkor valóban "lejjebb" vannak az említettek, viszont nélkülük, az alapok nélkül ingoványra épülne a ház, nemigaz? Akárcsak a kamura és másoktól lenyúlt kultúrára épült "nyugati civilizáció". :)

      Törlés
    2. Ismerek olyan embereket, akik a SEMMIRE építettek iszonyatos egó-várat, és ez a "felépítmény" bizony pillanatok alatt össze tud dőlni. :)

      Törlés
    3. Ezzel csak egyetérteni tudok Mazsola.

      Akik ott fent lebegnek az üvegbúra tetején még azt hiszik ott lesz a kijárat.
      Eleinte kellemesen is érzik magukat, mert hozzáférnek a spirituális emléktárhoz, meditálnak ..egyebek és ebből tudnak töltekezni.
      De bármilyen magas tudást is halmozunk fel ez az emléktár még mindig csak a mátrix része.
      Ha ez a tudástár bezárásra kerül, levegőhöz csak az jut akinek élő eleven a kapcsolata a Forrással.
      Paradox, de a kijárat az alapoknál lesz.
      (az én egy-én-i meglátásom legalábbis ez.)

      Éva

      Törlés
    4. Aminek-akinek nincs gyökere az HalOtt - a FelSzín alatt is. És már csak kigyomlálni lehet a földből-Földről. Egy gyökerét elvesztett szőlőtőke, fügebokor semmit sem fog teremni. Viszont ha fent csak "alszik" de amúgy ép a gyökere akkor akár el is fagyhat/"le is fagyhat" a Föld feletti minden ága-boga. Tavasszal, vagy amikor kell úgyis újra kihajt, virágzik és terem. DE sokan szeretnék - vizionálják, dokumentálják is rendesen - hogy a magyarnak aztán nincs ám gyökere. Csak hát az a pech hogy ha valakinek egyáltalán van gyökere ezen a bolygón - méghozzá szerteágazó - az éppen a magyar.
      A magyar gyökereket - divatos szóhasználattal a "gyökér magyarokat" - úgy is megpróbálták eltüntetni hogy egész egyszerűen anno, kellő időben azt mondták RÁ hogy zsidó. Ott van IS RA ÉL vagy a MÉN ÓRA esete, a MER KABA-ról már nem is beszélve. Ki ne tudna a mekkai KÁBA-kőről. ÚR és BAB ILON, NA KI ha nem ANU az aki ÍM ÉL - SzÓL ÁMON ki MESSzI ÁS. Most ki menjünk-e még a TóRa vagy ne menjünk már ki - Te Rá - "halakat" fogni. RÁhÉL - csak hát nem azon a por-tán ahol magukra veszik.

      Törlés
  2. Az utamon múltunk megismerésének vágya indított el. A kezdeti miket tehettek - kik is voltak őseink, idővel átalakult a milyen eszméket is követhettek - miben is hihettek őseinkre. Ebből adódóan ma már a vallásos, filozófiai, spirituális és csillag bölcseleti témák is szorosan körbevesznek, de a szívem még mindig a ragyogó múltunkhoz húz. :) Valahogy a spirituális út számomra a legtöbb esetben az „én”-t jeleneti, az „én” felszabadítását, míg a múltunk az a legtöbb esetben számomra a „Mi”-t. A „Mi”-t mindenféle keleti v. nyugati „elterelő” filozófiák ellenére magasabb rendűnek érzem/tartom az „én”-nél…
    Pap G.-től „én” sokat tanultam (annak ellenére, hogy sok számomra vállalhatatlan tanítást is képvisel, vagy néhány tanítása még saját másik elméletének ellentmond...) . Ő egy érdekes megítélős figura, aki nagy tudása ellenére rendre rácsodálkozik a törvényekre. Bár tudja, de mégis felháborodik rajta, hogy amennyi pofont Ő kioszt, annyit vissza is fog kapni az élettől… Az viszont jó hír, hogy még Ő is tud finomodni, bár ez valószínűleg nem lesz hosszú életű…

    https://www.youtube.com/watch?v=fyLwvE6_Z_U#t=390

    Viszont ameddig a László András féle beszédhibás magyar „gyűlölő” selypítős zsizsikek a lent linkelt módon értekeznek rólunk és a múltunkról, addig „én” nem bánom, hogy beszáll a ringbe. Az meg innentől fogva már érthető, ha a sok pofozkodástól megkeményedik… (És az is, hogy legalább annyit kap vissza, mint amennyit kioszt…)

    https://www.youtube.com/watch?v=fyLwvE6_Z_U#t=711

    És ha már ilyen szépen felvezettem László Andrást…;)
    (Valójában egy Ildivel történt korábbi beszélgetés hangulata, és Ildi Atyafinál leírt gondolatai miatt tettem. :)
    „(László András)
    … mert zseniális, rövid hasonlattal élve: végigvezet egy láncolaton, amit aztán egyetlen utolsó láncszembe vezet, de nem azért, hogy azt összekössük magunkban, hanem csakis azért, hogy az egész láncsort, az első és utolsó láncszemmel egyetemben végleg felszámoljuk Önmagunkban. :)”

    forrás:
    https://atyafipeca.wordpress.com/2015/01/18/22-milliard-kontra-314/#comments

    Bevallom, hogy piszkálja a csőrömet, hogy ha egy Bakos nem frankó (legyen bármennyire is gyarló), akkor egy magyar gyűlölő és a nőket szemita felfogásban nem egyenrangúként kezelő László András miként lehet az?

    https://www.youtube.com/watch?v=uDxb4Qvmysw#t=5024

    „Mert nincs meg az a természetfelettihez való viszony a nőben, mint egy férfiban meglehet, még egy magas rendű nőben és egy kvalifikált nőben sem…A férfi mindenféle nőnél magasabb rendű, ha az férfi… ”

    Szép Napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyamatos kiegyenlítődés megy. Én is állandóan megkapom a másik pólustól az én általam kiosztott pofonokat. Ezt felismerve nincs más út, mint:

      "Mindenki akkor arat diadalt az úgynevezett ellenséges erőkön, ha rájuk hagyja. Nekem ez régi elvem.
      Mindig az a legerősebb, aki képes kiszállni a ringből. Mosolyogva, emelt fővel, legyintve erre a szánalmasan megkoreografált össznépi iszapbirkózásra."

      http://nyusziaszabadban.blogspot.se/2015/01/desole-mais-je-ne-suis-pas-charlie.html

      Törlés
    2. :)

      És min kell felül emelkednünk (kiszállni a ringből)?

      Azt hiszem, hogy a megpróbálás ennél sokkal fontosabb...(bár kétségtelen, hogy tanításod jól hangzik...) A ráhagyás szvsz. megalkuvás, ami egy újabb csúszda lefelé a sötétség bugyraiba... (Valójában senkin sem segít...)

      (Nem szeretem nyuszit a sok hamis hang miatt...ragacsos és közben elrugaszkodott...(bár neki is vannak jó gondolatai...:)))..)

      (Bocs..piás vagyok..."a dolgok sosem véletlenü történnek"...na meg "ellenséges erők" sincsenek...csak OKok VANnak...:)

      Szép Napot!

      Törlés
    3. Csak vigyázzunk az OKok felemlegetésével, mert jön Quedra, ki mindenhol Orkokat lát! :)

      Lehet más lett vón a reakciód, ha nem adom meg a fenti idézet forrását, hm...? :))

      Mindegy. Én (is) úgy vélem, hogy minden létező életében eljön a pillanat, amikor véget ér "bunyós" korszaka. Ez is egy fajtája az elengedésnek, amikor már nem kívánsz részt venni a poláris küzdelemben, mert belső késztetéstől vezérelve egyszerűen meghaladtad a "megpróbálás" és "megpróbáltatás" idejét. Ez nem valamiféle gőgös felsőbbrendűség-tudat, vagy fennhéjazás, hanem egyszerűen "evolúciós" utazás a tudatban, annak egy újabb szintje.
      Ezért örültem nagyon amikor Pap Gábor szájából is elhangzott az önkritika, hogy ők, "akadémikusok" túl komolyan veszik magukat és témáikat. Nem szabad, illetve van egy szint ahol már nem érdemes komolyan venni ezt a játékot, benne sem magunkat, sem az "ellenfeleinket".

      Ezt pia nélkül mondom egy átvirrasztott éjszaka után, lehet "pihentebben" másképp fogom látni, és újra fájtolni akarok! :))

      Törlés
    4. :)
      Mazsola

      Atyafi oldlát én nem szerettem és nem is olvastam (Akkor még nem tudtam miért)
      Mikor nem "pofáztam" "véletlenül" mentem oda és meglepődtem azon, hogy Ildi oda írogat. Azóta olvasgattam, leginkább Ildi megszólalásai miatt. Az oldalt azóta sem szerettem meg jobban, többször visszafogtam magam, és az egyet nem értésemet rendre lenyeltem...(nem tudom miért, de éreztem, hogy nincs ott dolgom)
      "én" László Andrást korábban nem ismertem, mikor Ildi ajánlotta, akkor előre csináltam egy mappát, mibe - bízva az ajánlásban - előre letöltöttem a hozzá köthető anyagokat. Majd elkezdtem hallgatni a belinkelt előadását, ami közben elgurult a gyógyszerem...Az az önmagát kiválasztó, másokat lenéző szemita stílus...az előadást az alacsonyabb rendű nőkig bírtam... Ekkor fedeztem fel a párhuzamos hivatkozást, a Pap G. - Szántai - László András videót. És mikor végig hallgattam, már tudtam, hogy ezt meg kell csinálni...(ennyi együtt állás véletlenül nem lehet)
      Régóta nem hiszek a véletlenekben, itt pedig nagyon sok vektor mutatott az elkövetett irányba. Szeretem átengedni magam a sors folyásának, nem hiszem, hogy jobb lett volna, ha nem írom meg.
      Persze Okok más nézőpontból lehetnek Orkok ezt nem vitatom...:)

      A válaszom valószínűleg hasonló lett volna. Mikor a harcos oldalam kerekedik felül, akkor a belátás későbbre szokott maradni... Vagyis van még hová fejlődni...:)

      És még mindig kíváncsi vagyok a válaszra...

      Szép Napot!

      Törlés
    5. Várjál, melyik kérdésre vársz választ? Én már elveszítettem a fonalat... :)

      "Arthur megértette.
      - Igen - szólalt meg végül meglehetősen vontatott hangon. - Tényleg van egy kérdésem. Jobban mondva tulajdonképpen egy Válaszom van. Azt szerettem volna megtudni, mi volt a Kérdés.
      Prak együttérzőn bólintott, és Arthur egy kissé megnyugodott.
      - Ez... hát, ez egy hosszú történet - mondta, de a Kérdés, amit szeretnék megtudni, az az Életet, a Világmindenséget meg Mindent érintő Végső Kérdés. Mindössze annyit tudunk, hogy a válasz Negyvenkettő, ami kissé bosszantó.
      Prak ismét bólintott.
      - Negyvenkettő - mondta. - Igen, így van.
      Elhallgatott. Gondolatok és emlékek árnyékai borították be arcát, miként a felhők árnyékai borítják be a földet.
      - Attól tartok - szólalt meg végül -, hogy a Kérdés és a Válasz kölcsönösen kizárja egymást. Az egyik ismerete eleve meggátolja a másik ismeretét. Lehetetlenség, hogy mindkettőt egyszerre ismerjék ugyanabban az Univerzumban.
      Újból elhallgatott. Csalódottság telepedett ki Arthur képére, s lassan elfoglalta megszokott helyét
      - Ha mégis - kezdte újra Prak - megtörténne, a Kérdés és a Válasz alighanem egyszerűen érvénytelenítenék egymást, és velük együtt az Univerzum is megszűnne létezni, és valami más, még bizarrabb és megmagyarázhatatlanabb dolog foglalná el a helyét. Az is lehetséges, hogy ez már be is következett - tette hozzá egy erőtlen mosollyal -, de ezt egy bizonyos mértékű Bizonytalanság veszi körül."

      (részlet DOUGLAS ADAMS - Az Élet, A Világmindenség, Meg Minden c. könyvéből)

      Törlés
    6. :D

      A kérdés csak az "én" válaszomat tartalmazta, légyen az bármennyire is értelmetlen...:)

      "Bevallom, hogy piszkálja a csőrömet, hogy ha egy Bakos nem frankó (legyen bármennyire is gyarló), akkor egy magyar gyűlölő és a nőket szemita felfogásban nem egyenrangúként kezelő László András miként lehet az?"

      Szép Napot!

      Törlés
    7. No erre viszont Ildi jogosult válaszolni, tekintve, hogy egyrészt Őt érinti (ha jól rémik a "vitátokból"), másrészt én nem ismerem egyik "urat" és munkásságát sem.

      Törlés
    8. Hű baz, épp hogy leírtam ezt a "nem ismerem" szöveget, mire "megtalált" egy link a vh-n:

      https://www.youtube.com/watch?v=wyf8pv1MCw4

      ... és rögtön jött a kép- és faji társítás:

      http://fantazmo.hu/wp-content/uploads/2013/10/05_palpatine.jpg

      Talán ezzel még nem ítélkeztem, inkább csak megfigyeltem... de azért... na, szóval maradjunk Olivin tényeinél: "másik faj":

      "Tudomásul kell venni, hogy nem vagyunk ezekkel azonos faj. Ami csak azért érdekes, hogy a megkülönböztetést tudjuk gyakorolni, ami fontos része a tudatosodásnak. A veszett kutyát meg lehet simogatni, csak nem okos dolog - ilyen szinten fel kell ismerni a valóságot és akként viselkedni, nem az ál-egyenlőségesni játékot játszani (ami soha sem volt és nem is lehetséges), amit erőltetnek."

      Törlés
    9. ….na most felköpök egyet és vigyori pofával aláállok, felkészítve magam a többi méltó „fogadására”:)

      … ugyanis valami még kikívánkozik belőlem, bár a végére biztos hatalmas közhelyparádé és pátoszos faszság lesz. Természetesen a kijelentő mód kizárólag „magamból kifele” nézve érvényes.

      Istent sok helyen lehet keresni, de csak egyetlen „helyen” megtalálni; ez pedig a gondolatmentes ITT és MOST…..Ő sehol máshol nincsen jelen, az „idő” az elme birodalma. A lelket egyik irányból a múlton való rágódás másikból pedig a jövőtől való aggódás szorítja, ez az a szorongás ami folyamatosan bennünk motoszkál, amely árnyékot vet és meggátol abban, hogy Őt „tisztán láthassuk”.… Istent megtalálni a legegyszerűbb dolga a világon és mégis a legnehezebb. Jelen lenni…gondolatoktól mentesen…itt és most. Lehetséges egyáltalán egy gondolattal (jelen akarok lenni) elindulni és a gondolatnélküliségbe megérkezni…..? kölcsönvett fordulattal élve; csak annyira, amennyire saját magunk kiemelése a mocsárból saját hajunknál fogva…. ha és amennyiben…. csakis sziklaszilárd hittel!

      Mindezek felismerésével kezdődik az út (ami egyben a megérkezés is:))! Isten elmével (esetünkben könyvekben, előadásokban, blogokban, egymásban) való keresése, csak addig a pontig lehet „hasznos”, amíg fel nem ismerjük, hogy ő nem más mint a madárcsicsergés…vagy a kukoricadarabok mexikói-pizza után másnap a WC-ben…az elme csendjében még a kakiban felbukkanó kukoricadarbokon keresztül is Isten szól!

      A lélek fejlődésének az a pontja, amikor elkezdi magát keresni Isten kegyelme, emellett a legcsodálatosabb mennyei eledel amit az ego kaphat. „Felülkerekedni” a többieken…lehetőleg úgy, hogy közben a látszat, a szerénység, az „alárendeltség” legyen (ahogyan művelem)…belül közben mantrázni, hogy Ti már nem értek fel hozzám….én már Istent keresem…nem foglalkozom többé „veletek” (most esett vissza a felköpött turha az arcomba)…elkívánkozom innen…én ezt már kinőttem stb….... az egyik „legveszélyesebb buktató a lélek fejlődésének az útján, szerintem rengetegen térnek vissza innen, hogy további köröket rójanak a kinőttnek vélt homokozónkban.

      Végezetül elnézést kérhetnék az utolsó hozzászólásomban használt bárdolatlan stílusért de nem lenne őszinte….azon részünket akit ott megszúrt egy tüske – nem sajnálom, ellenben tiszta szívből szánom.

      PS. A Lászlófélék és a többi megmondó már annyira felfényesítette egóját Isten kutatása során megszerzett „titkos” tudással, hogy e fényességet Isten fényének véli…így semmivel sem különb mit a római császárok, vagy éppen Hitler…Az "igaz" tanító saját élete példájával tanít és nem szavakkal.

      Törlés
    10. http://terebess.hu/keletkultinfo/castaneda.html
      *****
      /off: (Pityesz: valahogy szeretnék privátban értekezni: FB vagy Mazsolán keresztül)
      http://bekasto.blog.hu/2013/06/18/kedves_ellensegem_egyperces_drama

      Törlés
    11. Ez a bizonyos "köpet" annyira felszállt, hogy nem is esett vissza. Tán sosem létezett...

      Talán akkor teszünk jót, ha nem akarjuk visszarángatni, aki már megindult a homokozóból kifelé. És ha történetesen "én vagyok" az aki, már mászik kifelé, akkor még véletlenül se nézzek vissza, hogy kit tudnék "megmenteni", mert önbecsapás lenne.
      Ez a véleményem.

      Törlés
    12. Zé ne viccelj már....tudod, hogy mi a különbség pityesz és az Omega-együttes között....ha?? .........pityesz sokkal többször tartott búcsúkoncertet:)...cserébe kurvára avétos mindkettő......uh. elmegyek a picsába aludni....hátha egyszer megint eljön a nap amikor lehet vizsgázni és az nem bukással végződik....mint ahogy a mai!

      Törlés
    13. "Az önhittség – mondta don Juan magyarázólag – nem valami egyszerű és naiv dolog. Egyrészt ugyanis éppen önmagunk fontosságának a tudata a magva mindannak, ami jó bennünk, másrészt viszont ugyanez a magva annak is, ami rohadt. Mesteri módon megalkotott haditervre van szükség ahhoz, hogy az ember
      meg tudjon szabadulni a rohadt résztől."

      http://hu.m.wikipedia.org/wiki/Grigorij_Jakovlevics_Perelman

      (meg fél este számomra érthetetlen matematikát olvasgattam, egészségére annak akinek kellett 8O )

      Törlés
    14. (azért ide, mert itt kezdtük, de nno :) Pityesz)
      – Évekig őszinte igyekezettel próbáltam úgy élni, ahogy tanítottad – mondtam. – Nyilván nem ment minden tökéletesen. Min kellene változtatnom?
      – Túl sokat beszélsz meg gondolkozol. Ne beszélgess magaddal!
      – Hogy érted ezt?
      – Túl sokat beszélsz magaddal. Ezzel persze nem vagy egyedül – mind ilyenek vagyunk. Belső beszélgetést folytatunk.
      Gondold csak meg... Amikor egyedül vagy, mit csinálsz?
      – Beszélgetünk, én meg én.
      – Éspedig miről?
      – Nem is tudom; erről-arról, mindenről...
      – Majd én megmondom neked, miről beszélünk magunkkal: a világunkról. Mondhatni, a belső beszéddel tartjuk fenn világunkat.
      – Hogyan történik ez?
      – Mikor vége a beszélgetésnek, a világ megint kerek. A belső beszéddel újítjuk meg, töltjük fel élettel, tartjuk fenn. Sőt mi több, a belső beszéd nyomán választunk ösvényt is. Ugyanazokat a választásokat ismételgetjük újra meg újra, amíg meg nem halunk, mert ugyanazt a belső beszédet ismételgetjük, amíg meg nem halunk. A harcos tisztában van ezzel, és igyekszik abbahagyni a belső beszédet. Ez az utolsó pont, amelyet tudnod kell, ha harcosként akarsz élni.
      – Hogyan lehel abbahagyni a belső beszédet?
      – Először is a fülednek tehermentesítenie kell a szemedet. Mióta megszülettünk, szemünkkel ítélünk a világról. Leginkább arról beszélünk másoknak és önmagunknak, amit látunk. A harcos tisztában van ezzel, és füleli a világot –odafigyel a világ hangjaira. Letettem jegyzeteimet. Don Juan nevetni kezdett, és azt mondta, a világért se erőltessem a dolgot; a világra való fülelést nem szabad elkapkodni, gyakorlásához türelemre van szükség.
      – A harcos tudja, hogy mihelyt abbahagyja a belső beszédet, a világ megváltozik, ezért felkészül a nagy ugrásra.
      – Ezt hogy értsem, don Juan?
      – A világ azért olyan, amilyen, mert bebeszéljük magunknak, hogy ilyen és ilyen. Ha nem sulykolnánk önmagunkba, hogy a világ ilyen és ilyen, a világ megszűnne ilyen és ilyen lenni. Ebben a pillanatban – úgy látom – még nem vagy kész ekkora ugrásra, ezért fokozatosan kell lebontanod a világot.

      Törlés
    15. Zé te vagy?
      Forrás?

      Amúgy:
      https://www.youtube.com/watch?v=VbcwAPZycGE

      Törlés
    16. (én idéztem Don Juantól, most épp a Másik világ kapujában, azt szerettem volna mutatni, hogy.. ez meg olyan bushidó-s..)
      Azt hiszem, harcosként élni fontosabb, mint bármi más. Ezért próbáltam megmutatni neked, hogyan látja a varázsló az erőket, mert csak az ebből fakadó rémület hatására lehet valaki harcos. Elgyöngítene az, ha megtanulnál látni, mielőtt még harcos lennél; visszahúzódásra, beletörődésre késztetne. Tested leromlana, mert közönyössé válnál. Azért akarom, hogy harcos légy, hogy ez ne következzék be. Sokszor mondtad, hogy kész vagy meghalni. Erre semmi szükség. Ez haszontalan érzelgés. A harcos legyen kész a harcra, ennyi. Azt is mondtad, hogy a szüleid megsebezték szellemedet. Az ember szelleméi valóban nagyon könnyű megsebezni, bár nem úgy, ahogy te gondolod. Szerintem szüleid azzal sebeztek meg, hogy érzelgőssé, puhánnyá és önmarcangolóvá neveltek. A harcos szelleme nem hajlik se érzelgésre, se siránkozásra, se győzelemre, se vereségre. A harcos szelleme egyedül a küzdelemre hajlik, és minden küzdelmet úgy tekint, mint utolsó csatáját e földön. Így az eredmény is hidegen hagyja. Utolsó csatájában e földön, a harcos szabadjára engedi szellemét. És miközben küzd – tudván, hogy akarata rendíthetetlen – a harcos csak nevet, mindig csak nevet.

      (nem nevetek ennyit)

      Törlés
  3. Hátha további lendületet ad ez a kép a magyar őstörténeti kutatás iránt érdeklődőknek.
    Taharqa a 25.dinasztia leghíresebb fáraója térdel Sólyomisten előtt.
    ( ha még valaki magyarként, nemzeti tudatsíkon identitás zavarban szenvedne..)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hemen#mediaviewer/File:Egypte_louvre_062_offrande.jpg

    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Világbiztonság oldaláról:

      Szobor a Louvre múzeumban.
      Egyértelműen látszik, hogy a letakarás (fémlap a lelet alsó részére hajlítva) utólag került rá. Az ilyen stílusú egyiptomi leletek mindegyike hieroglifákat tartalmaz, körbe a talapzatokon.
      Mi lehet olyan fontos, hogy el kell takarni?

      Hemen gyakran Hórusz isteni személyét testesítette meg sólyom alakban. Asphynis ura Hórusz-Hemen.

      Régészeti leletek-Turul.infó-

      http://turul.info/turul/regeszet

      News


      Törlés
    2. Köszi a kiegészítést News.
      Várom az idejét én is, hogy lekerüljön a borítás a hieroglifákról.
      De már így is nagy hatással van rám.
      Napok óta vissza-vissza térek hozzá.

      Éva

      Törlés
    3. Az edfui Hórusz-templom bejárati pülonját/beléptető kapuját ma is 1-1 koron-ás/körön-ős, kb. 3 m magas gránit-sólyom őrzi - "Éva és Ádám < Ave Mada/r/" - 1 fiú és 1 leány sólyom. Nem amolyan zsidó "lopkowitz shalom" hanem valódi eredeti - "Radamel Falcao" < el Madar Sólyom. A templom egy beavató komplexum volt ahonnét el-, illetve fel is lehetett rezegni a "bárka-szobából" ahol a LÉLEK-HA-JÓ várta az arra érdemest. Azt aki a belső rezgésében már elérte a mén-ős/táltos-ős "szintet". A Tér-Idő sólyom párős jelképesen egyfajta templom-őr/csillagkapu-őr/tér-őr > "ter/r/or-ista" /sic/ szerepet töltött be. Most is ez a világot felülről LÁTÓ magyar sólymok egyik feladata - az arra érdemtelent nem odaengedni a csillagkapu közelébe. Nehogy a karanténban tomboló parazita v/í/r/u/s kiszabaduljon és aztán lefertőzze a világmindenséget. Az már nem megengedett...

      Törlés
  4. Ami igazán fontos az Orion csillagképből az az Orion öve. Az Orion övét 3 csillag alkotja. Ez a 3 csillag igen fontos szerepet tölt be az emberiség fejlődésében.
    Ezt a 3 csillagot ( EL, AN, RA) a magyar hagyományban Szent István, Szent Imre és Szent László nevével azonosítják.
    A magyar pálos rend az Orion öv ( Nimród öve) alapján jelölte ki a főbb beavató centrumait.
    Az új ember típusnak a megszületését nagy mértékben segíti az az erő ami innen árad.

    Éva

    VálaszTörlés
  5. Ezek az erők az Én saját erőim, amiket kitoltam, Ön-magamon "kívülre" helyeztem el.
    Az élet időről-időre teremt energetikailag is olyan helyzeteket amikor vissza tudom építeni magamba. Ilyenkor kap rá meghívást a lélek, érdemes élni vele.

    Éva

    VálaszTörlés
  6. Térkép az energia-munkához azoknak akiknek ma itt dolga van.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=793124334057424&set=pcb.854869901223621&type=1&theater

    Éva

    VálaszTörlés
  7. Hamarosan újra együtt a Krisztus-Trilógia!
    Hazakerül a harmadik kép, így ismét együtt lesz Debrecenben az
    Ecce Homo, a Golgota és a Krisztus Pilátus előtt.

    http://444.hu/2015/02/26/megvette-a-magyar-allam-a-hanyattatott-sorsu-munkacsy-kepet/

    Gondolja mindenki tovább:)

    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzá egy kis Pap Gábor értelmezés.

      https://www.youtube.com/watch?v=8KxsMR4obhk

      Éva

      Törlés
  8. Az a baj, hogy elképzeljük az egyik pólust, meg a másik pólust, aztán odaállunk a "jó pólus" majd ha eléggé figyelünk és nem vakulunk el, rájövünk, hogy a másik pólus is ugyanaz a pólus. Lásd MTA-MKI esete. eleinte dúlt a nagy szóháború..... Jöttek a genetikai eredmények... "naugye!"
    Osztán nézzük csak, mik is jelennek meg angol nyelven Nerparáczkyéktól meg az MKI-tól? "Az ie. 6-7. században a manysi ősökből leválva a magyarság keveredett a szkíta maradványokkal és ázsiai hunokkal de magukkal vitték a finnugor nyelvet."
    Én ugyan szóltam előre....
    de csak lehülyéztek.
    Most itt vagyunk, hogy nemzeti (el)kurmányunk szépen felépített egy MTA2-t milliárdokból az ún "nemzeti oldal" hülyítésére.
    Már alig várom, hogy felbukkanjon az első okos, aki elmondja, hogy Koppány volt a manysi sámánok ősvallású leszármazottja... Vajk meg a rohadék mongol-hun-német keverék.... és aztán majd jön az, hogy Árpád is áruló volt....
    Atila is áruló mongol-hun-német volt, azért ölte meg Budát, mert az volt a manysi sámánok leszármazottja.... Koppány Buda leszármazottja volt.
    És nem, nem ötleteket adok az ellenfélnek. Én már hallom ezeket egyesektől, tetszik tudni.
    Ez mind az MKI nevű szennyszervezet szarkavarása miatt bukkant elő.
    Szóval vigyázzunk azokkal a pólusokkal.

    VálaszTörlés