2012. december 13., csütörtök

Amikor a fagyi visszanyal

(állítólag megtörtént eset...)


Az ateista filozófia-professzor arról beszél a tanítványainak, mi a problémája a tudománynak Istennel, a Mindenhatóval. Megkéri az egyik új diákját, hogy álljon fel és a következő párbeszéd alakul ki:
Prof: - Hiszel Istenben?
Diák: - Teljes mértékben, uram.
Prof: - Jó-e Isten?
Diák: - Természetesen.
Prof: - Mindenható-e Isten?
Diák: - Igen.
Prof: - A bátyám rákban halt meg, annak ellenére, hogy imádkozott Istenhez, hogy gyógyítsa meg. Legtöbbünk törekedne arra, hogy segítsen másokon, akik betegek. De Isten nem tette ezt meg. Hogyan lehetne akkor jó Isten? Hmm?
A diák hallgat.
Prof: - Erre nem tudsz választ adni, ugye? Kezdjük elölről, fiatalember. Jó-e Isten?
Diák: - Igen.
Prof: - Jó-e Sátán?
Diák: - Nem.
Prof: - Honnan származik Sátán?
Diák: - Istentől?
Prof: - Így van. Mondd meg nekem, fiam, van-e bűn ebben a világban?
Diák: - Igen.
Prof: - A bűn mindenhol jelen van, nemde?
Diák: - Igen.
Prof: - És Isten teremtett mindent. Így van?
Diák: - Igen.
Prof: - Tehát ki teremtette a bűnt? – A diák nem válaszol.
Prof: - Vannak-e betegségek? Erkölcstelenség? Gyűlölet? Csúfság? Mindezen szörnyű dolgok léteznek ebben a világban, ugye?
Diák: - Igen, uram.
Prof: - Tehát, ki teremtette mindezeket?
A diák nem felel.
Prof: - A tudomány állítása szerint öt érzékünk van, melyekkel felfogjuk és megfigyeljük a dolgokat magunk körül. Mondd meg nekem, fiam! Láttad-e már valaha Istent?
Diák: - Nem, uram.
Prof: - Mondd meg nekünk, hallottad-e már valaha a te Istenedet?
Diák: - Nem, uram.
Prof: - Érezted-e már valaha a te Istenedet, megízlelted-e a te Istenedet, vagy érezted-e már a te Istened illatát? Különben is, volt-e már valamilyen kézzelfogható tapasztalatod Istenről?
Diák: - Nem uram, attól tartok nem.
Prof: - És mégis hiszel benne?
Diák: - Igen.
Prof: - A tapasztalati, igazolható, bemutatható bizonyítékok alapján a tudomány kijelenti, hogy a te ISTENED nem létezik. Na erre mit mondasz, fiam?
Diák: - Semmit. Nekem „csak” HITEM van.
Prof: - Igen. A hit. Pontosan ezzel van problémája a tudománynak.

A professzor ezzel befejezettnek tekintette volna a szemléltetést, de a diák nem mozdul.
Diák: - Professzor úr, kérdezhetek valamit?
Prof: - Persze, kérdezz csak.
Diák: - Professzor úr, létezik-e a hő?
Prof: - Igen.
Diák: - És létezik-e a hideg?
Prof: - Igen.
Diák: - Nem, uram, téved! Nem létezik!

Az események ezen fordulatára az előadóterem elcsendesedik.
Diák: - Uram, lehet sok hőnk, még több hőnk, túlhevíthetünk valamit, vagy még annál is jobban felhevíthetjük, lehet kevés hőnk, vagy semennyi hőnk. De nem lesz semmink, amit hidegnek hívnak. -273 fokkal tudunk nulla alá menni, ami a hő nélküli állapotot jelenti, de annál lejjebb nem mehetünk. A hideg nem létezik. A hideg szót a hő nélküli állapot jellemzésére használjuk. A hideget nem tudjuk lemérni. A hő: energia. A hideg nem az ELLENTÉTE a hőnek uram, hanem a HIÁNYA.
Az előadóteremben ekkor már egy gombostű leejtését is meg lehetne hallani.
Diák: - És mi van a sötétséggel, Professzor? Létezik-e a sötétség?
Prof: - Igen. Hogyan beszélhetnénk AZ éjszakáról, ha nem lenne sötétség?
Diák: - Ismét téved, uram. A sötétség valaminek a hiányát jelzi. Lehet kis fényünk, normális fényünk, nagy erejű fényünk, villanó fényünk, de ha sokáig nincs fény, akkor nincs semmi, S azt hívjuk sötétségnek, így van? De a valóságban a sötétség nem létezik. Ha létezne, még sötétebbé tudnánk tenni a sötétséget, nemde?
Prof: - Tehát, mire akarsz utalni mindezzel, fiatalember?
Diák: - Uram, azt akarom ezzel mondani, hogy a filozófiai eszmefuttatása hibás.
Prof: - Hibás? Meg tudod magyarázni, miért?
Diák: - Uram, ön a kettősségek talaján mozog. Azzal érvel, hogy van az élet, utána pedig a halál, van egy jó Isten és egy rossz Isten. Az Istenről alkotott felfogást végesnek tekinti, mérhető dolognak. Uram, a tudomány még egy gondolatot sem tud megmagyarázni.
Elektromosságot és mágnesességet használ, de sohasem látta egyiket sem, arról nem is szólva, hogy bármelyiket is megértette volna. Ha a HALÁLT az ÉLET ellentéteként vizsgáljuk, akkor tudatlanok vagyunk arról a tényről, hogy a halál nem létezhet különálló dologként. A halál nem az élet ellentéte, hanem annak hiánya! És most mondja meg nekem, professzor: Ön azt tanítja a diákjainak, hogy a majmoktól származnak, így van?
Prof: - Ha a természetes evolúciós folyamatra célzol, akkor természetesen igen.
Diák: - Látta-e már valaha az evolúciót a saját szemével, uram?
A professzor megrázza a fejét.
Diák: - Mivel eddig még senki sem látta az evolúciós-folyamatot végbemenni, sőt azt sem tudja bizonyítani, hogy ez egy folyamatos történés, azt jelentené mindez, hogy Ön a saját véleményét tanítja, professzor? Akkor ön nem is tudós, hanem prédikátor?
Nagy zajongás támad az osztályban.
Diák: - És csak egy utolsó kérdést engedjen meg, professzor úr. Van-e valaki az osztályban, aki látta már valaha az Ön agyát?
Az osztály nevetésben tör ki.
Diák: - Van-e itt valaki, aki hallotta már a Professzor agyát, érezte, megérintette azt, vagy érezte az illatát? – Mivel nem érkezik válasz, a diák folytatja: - Úgy tűnik, senki sem tette. Tehát, a tapasztalati, állandó, kimutatható bizonyítékok megalapozott szabályai szerint a tudomány kimondja, hogy önnek nincs agya, uram. Ne vegye tiszteletlenségnek, uram, de hogyan adhatnunk így bármilyen hitelt az előadásainak?
A teremben síri csend.A professzor a diákot nézi, arca kifürkészhetetlen.
Prof: - Azt hiszem, a hit alapján kell elfogadnod, fiam.
Diák: - Erről van szó, uram! Ember és Isten között is a HIT a kapcsolat. És ez mindennek a mozgatója és éltetője!

A diák neve Albert Einstein volt.


„A tudomány vallás nélkül sánta, a vallás tudomány nélkül vak.” (Albert Einstein)

(a szöveg hitelességét nem állt módomban ellenőrizni, de attól még jó...)

35 megjegyzés:

  1. Van egy különös észrevételem. Kérlek ne nevessetek ki a mondandóm miatt, nem bolondultam meg - bár "normális" sem voltam sosem.

    Szóval ott kell kezdjem, hogy gyerekkoromban volt egy számomra elég rémisztő élményem, illetve állapotom: amikor nagymamáméknál voltunk, éjjelente a tökéletes sötétségben kellett aludnunk. Tényleg, a fény teljes hiánya volt jellemző a szobára, ahol az egész család aludt, nagymamástúl, nagypapástúl mindenki. Az utcán ha volt is lámpa, nagyon messze volt tőlünk, a lehúzott redőnyön meg amúgy sem jött volna be semmi, még a csillagok/Hold fénye sem. Szóval volt egy két nagyon ijesztő éjszakám, amikor felriadva hirtelen nem tudtam hol vagyok! Hiába nyitottam ki a szemem, ugyanolyan tökéletes sötétség volt mint csukott szemmel... Hiába pislogtam, törölgettem a szemem, semmilyen fény nem jutott el hozzám, semmiről nem verődött vissza fény, így semmit nem is tudott azonosítani az agyam. Ez olyan lebegek a semmiben érzés volt, de azért elég félelmetes volt gyerekfejjel. Ezt a tökéletes sötétséget úgy tudtam csak utólag otthon "rekonstruálni", hogy betemettem a fejem a kezembe, és csukott volt a szemhéjam.

    Ma viszont egy érdekes felfedezést tettem! Most, amikor szintén a zárt tenyerembe "temetem" a szemeim, és be is csukom, nem tökéletes sötétséget látok, hanem valami világosat! Világos vörösbarnát! Ez remélem nem valami betegség jele, inkább úgy tűnik számomra, hogy a fizikai "valóságban" hiányzó fény belém már más úton is el tud jutni, nem csak a szememen át. Lehet, hogy van valami belső fény, amelyről eddig nem volt tudomásom, de most "szemmel láthatóan" létezik. Hogy lehet, hogy a csukott szemhéj és teljesen zárt tenyerek mögött is "látok" valamit??

    Próbáljátok ki. Próbáljátok ki most, Ti mit láttok tenyér és csukott szemhéj mögött? Érdemes a próba alatt a vadlovakként cikázó gondolatokat is lecsendesíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbáltam:

      Én se a szobában megszokott esti sötétséget látom...
      Majdnem fekete, de én hullámokat is látok.. néha pl. zöld színű hullámokat.. :) Néha az esti sötétben csukott szemmel koncentrálok és a csillagokat látom jobbra balra forogni, csavarodni mintha haladnék feléjük...

      Ti?:)

      Törlés
  2. Ha azt mondom, hogy ez már belső látás nem röhögsz. A harmadik szem megnyílása ez a fénylátás. Sokan ismerik ezt, sokan véletlenül jönnek rá, másokat felhomályosítanak erről.

    VálaszTörlés
  3. Még annyit, hogy ha most ezt összekapcsolod a felemelkedéssel, a 2012 -vel, akkor tévútra jutsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kapcsolom én ezt sehová névtelen tanítómesterem, csak leírtam mint érdekesség.

      Törlés
    2. Gyerekkoromban (7-8éves koromig) azzal szórakoztam lefekvéskor (délben és/vagy este), hogy elképzeltem egy szituációt és "moziztam" (FirstPerson- belső nézetből). A szereplőket én irányitottam, a helyszinek többnyire valóságos és általam ismert helyek voltak. Olyan élesen láttam őket, mintha ébren (vagy álomban) nézném őket. Azonban bizonyos korlátokat (gátlásokat, erkölcsi korlátokat, fizikai törvényeket) viszont igy sem tudtam átlépni (nem repültem vagy hasonlók, amit irányitott álmodással néha sikerült elérnem később). Aztán ez (is) elmúlt.. Elfeletkeztem róla, és mikor sok év múltán eszembejutott és megpróbáltam, már csak töredék-képeket tudtam létrehozni (sötét alapon világos), azokat sem teljesen tudatosan (egy kéz, egy ismeretlen arc..)

      Törlés
    3. Mazsola, ez annyit jelent, h elvékonyodott a szemhéjad. :o) Én sosem láttam teljes sötétséget ezzel a módszerrel, olyan fele-fele arányban fociznak a hangyák, mint adásszünetkor.

      Törlés
  4. Ha csukott szemmel, kézzel eltakarva mindig is ilyet láttam, akkor kiválasztott vagyok? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fingom sincs, de nekem ez határozottan változásnak tűnik.

      Törlés
    2. Minek a kéz? Senki sem kiválasztott e miatt. Mindketten arra adtok bizonyítékot, hogy mindenkinél van belső látás ezzel a módszerrel, és nincs benne semmi misztikus, ez az emberek adottsága. Az más kérdés, hogy nagy a felhajtás körülötte.

      Nem csodálkoznék, ha este sokan néznének becsukott szemmel.

      Törlés
    3. Pedig tettem mosolyt a végére...
      Én is erre gondoltam igen, hogy szerintem ez mindenkinek ilyen.

      Törlés
    4. Nem, ilyenebb. Akik, mint itt Ti, látják a színek mozgását, nem sok kell ahhoz, hogy lássák azt a lila örvényt, ami az aktív 3. szem maga. Ha ez megvan, akkor megjelennek képek, arcok stb. Szal innentől megnő az intuició is, és a látás is megváltozhat. Könnyen elérhető nyitott szemmel is látni közvetlen ránézéssel pld az aurát. Így rakódik egymásra egyik a másik által, növelve az érzékelést.
      Ha behúz az örvény, akkor tudatosan álmodhatsz, mittomén ki mit szeret.


      Törlés
  5. Tulajdonképpen a "2:1" témához kapcsolódna, de ide is nagyon passzol.

    A létünket alkotó elemek 3 fő csoportba sorolhatók:

    1. ANYAG - szilárd és látható

    2. VÍZ - folyékony és látható

    3. LEVEGŐ - légnemű és láthatatlan

    Érdekes módon a létünket alkotó 3 elem közül pontosan a "láthatatlan" a legdominánsabb, tekintve hogy a hiányát kb. csak 5 percig bírjuk ki.

    A szemünk csak az első két látható elemet érzékeli javarészt, és sajnos a tudatunkban is csak ez a két elem dominál, aminek egyenes ágú leszármazottja ez az idióta MATERIALIZMUS.

    Belegondolt már valaki abba, hogy a történelem során az egymást kinyírni hivatott HADSEREGEK ugyanazt a levegőt szívták ???

    És ha "tréfásan" a görög-római "alfa és omega" kisiklást átírjuk magyarra - az értelem nyelvére - akkor azt kapjuk, hogy GAZ.

    G = A - Z

    Gyengébbeknek: "Én vagyok a kezdet és a vég."

    És legyen itt egy morzsa a csiszoltabbaknak is:

    VILÁGŰR helyesen értelmezve = VILÁGÚR.

    Na, emelkedünk ???

    Ö.T.

    VálaszTörlés
  6. Ne haragudj kedves Ö.T. de ez merő belemagyarázás.
    Mit akarsz mondani a GAZ-zal?
    A világűr is egy egyszerű szó. Semmiféle úrhoz nincs köze, az űr az valaminek hiányát jelenti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Ne találjon alva, ha váratlanul megérkezik!"

      Törlés
    2. Sajnos a bábel-halam még nem szerezte meg a "rébusz" nyelvvizsgát, jövőre lenne csak esedékes...

      Törlés
    3. imádlak HegyenVölgyön.. :D
      http://youtu.be/SjgWD9l9UKU
      (a nyelvi mátrix.. és a kedvenc filmem.. :D )

      Törlés
    4. Idézem: HV az Ip címe alapján, az Orszagos Katasztrofavedelmi Foigazgatosag épületéből kommentelt!" HV, most olvasom, hogy kiraktak a PI oldaláról, sokat kérdeztél!!...:)... hogy mik vannak?..... http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=2113&c_start=630#c25377

      Törlés
    5. Ja, ezt még hozzá írták:
      "Elnézést!
      Nem biztos hogy az épületből, mert most nézem hogy "Suspected network sharing device", de az biztos hogy a Katasztrófavédelem proxy-ját használta, azt meg ugye nem használhatja bárki!"

      Törlés
  7. iGAZ

    Értelmezze, aki tudja! ...:)))

    Ö.T.

    VálaszTörlés
  8. Ha van egy óránk hogy meghallgassunk egy érdekes videót akkor írjuk be a keresőbe hogy: Szelei Magdolna előadása a SOTER klubban december 1-én vagy www.youtube.com/watch?v=9GjTlvqNrwk
    Érdemes meghallgatni. Szelei Magdira sok mindent lehet mondani de azt nem hogy nem hisz benne, illetve nem tudja azt amit mond. Az meg nem vitás hogy egy eléggé szuggesztív szónok. Egyébként sok igazság van abban amit mond.
    A Puma Punku és Tahuanaco Nagy Özönvíz előtti cirka 14 ezer éves bolíviai romjaival - őskori öntött "beton"-építményeivel teljesen megegyeznek az Axum-i és Lalibela-i Etiópia-i falmaradványok. Mely utóbbi helyen a romok között talált 14 ezer éves székely-magyar rovásírásos emlékeket a helyi papok őrzik templomaikban. Az orosz régészek azt is kimutatták hogy a kiöntött kőtömböket a ősmagyarok a "kővágó-gépekkel" hogyan vághatták. A video orosz nyelvű de a képek önmagukért beszélnek. A felvétel alatti magyar-gyalázó hozzászólás angolnyelvű - de ez nem kell hogy zavarjon minket. A gyűlölködők irigységből mindig is gyűlölték és pocskolták a szeretetelvű magyarságot ősi mivolta miatt.
    A video címe: 14000 year old hungarian runic script in Ethiopia
    Egyébként az EtIóPhia/HétJóFia, az Axum/AkSzum/ÉgSzem és Lalibela/Lali és Béla elnevezések magyarul is értelmezhetőek - nyilván nem véletlenül hiszen anno erre "sertepertéltek" a fekete-magyar kusiták is. A Nil - N/y/íl, Nílus - Nyilas párhuzam is elgondolkodtató - mármint hogy a folyó neve nem-e Nyíl/as/ volt.
    Kishitűnek tehát nem kell lenni, még ha Somló Tamás anno azt is mondta: nem érti hogy miért ugrálnak ezek a magyarok az 1000 évükkel amikor ő egy 6000 éves nép tagja. Hát a magyarok nem "ugrálnak" - csak csendesen megjegyzik hogy nem úgy van biz a. Egyébként is nem mi dörgölődzünk a "kiválasztottakhoz" - mások bújnak magyar-bőrbe. Tegyék, csak hát a külcsín az mindig csak külcsín marad - a bensőséget kell megújítani...
    Kerion

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább 25 ezer éves piramis-energiaforrás:

      http://magyarmegmaradasert.hu/erdekkorok/magyarsag/regeszet/piramisaink/item/3382-legal%C3%A1bb-25-ezer-%C3%A9ves-piramis-energiaforr%C3%A1s

      Bújhattok akármilyen név mögé, a fejetek mint a rókáé,
      lehet akármennyi cégetek, pénzetek, üres a lelketek,
      a mi jóságunk(van kivétel f..kalapok) és fényünk messziről jön, gyorsabban mint a fény,
      s ha megtanultunk itt mindent mehetünk felé.. :)

      Törlés
  9. Emelkedésről:

    Ma olvastam, nekem bejött.

    http://kristalyhang.wordpress.com/2012/12/13/suzanne-lie-mytre-es-kepier-7-2012-12-01/

    VálaszTörlés
  10. Ez a raklapnyi unatkozó ezomegélhetési öregasszony/öregember aki csatornáz, nagyon aranyos, édes, kedves, cukifalat. Semmit nem tudnak kezdeni az elrontott életükkel, a betegségeikkal, az elkúrt házasságaikkal.
    Várják ET-t aki kinöveszti a fogaikat, visszafesti az ősz hajukat, ráncos testükből fiatal babát varázsol, aztán átrendezi az elhasznált dns-üket életfogytig tartó 3d-s szeretetrezgő, másokat irányító kápó szerepre. De jó:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom melyik csatornára hangoltál, én ebben pont nem találtam ilyen utalásokat... VAGY más szemüvegen keresztül olvastam.

      De minősítés helyett pl. elgondolkodtam:
      Meghatározásra került egy dátum, az új kezdeteké, a felemelkedésé... Erre készülünk, évek, hónapok óta... Hogy majd AKKOR felemelkedünk... DE mivel az idő illúzió, kell-e nekünk erre a dátumra várni? Ki az, aki meghatározza, hogy mikor emelkedjen fel? Rajtam kívül senki nem dönt a felemelkedésemről...
      Ráadásul mivel idők óta készülünk (szándék), ez már javában zajlik..
      És még azt is képzelem, hogy pillanatokra el-elkap ez a fajta állapot...

      És persze az is fontos, hogy ahány ember, annyi jelentése ennek a fogalomnak...

      Szóval amikor nem benyalom az infókat, hanem megkeresem számomra mit jelent, elgondolkodom, tudom-e hasznosítani, tudom-e a magamra helyezett korlátaimon változtatni, akkor tud hasznos lenni.

      Törlés
    2. Sosem hívták a meghalást felemelkedésnek, csak jó pár éve kezdődött, és nagyjából az ET szakosok terjesztik.

      Törlés
    3. Nem tudom, ez nálam nem akadt fenn... Talán mert nincs elvárásom, vagy előítéletem a NewAge-es emberekkel szemben?
      Mindenki hazafelé tart..
      Nekem kifejezetten szimpatikus a - idő/illúzió - tartalma miatt.
      Ahány ember, annyiféle értelmezés, kinek mire van szüksége a fejlődéshez.

      Törlés
    4. ma mutatta (a Könyvtáros) és nagyon tetszik.. tessék..:
      http://youtu.be/QmPu0JlVKrI?t=36m59s

      Törlés
    5. Hűű ha Zéé ez ütőős:)

      Az öcsém szereti ezt, én meg agyf..szt kapok ettől, lealább Te bírod a strapáát:))

      Szóval gitározik olyan hörgős zenére én meg ááh na mindegy, nembíírom...:))

      Törlés
    6. Zéé, a zenei aláfestésed mindig visszaránt a földre:)

      Törlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. ÓÓh lijo bébi nézd!

    Kőőtöttem: Fasszaa?? :))))) Mazsit támogattam.. HIIIII :))

    "Nagyon jól megértem, hogy számodra mi az, ami "zavaró" ezekben a könyvekben.
    Természetes, hogy az ember keresi a "legjobb utat", megnézi ezt is, azt is, - és a sok okosság ellenére is bizonytalan, nem tudja, hogy melyiknek hígyjen, hiszen mindegyiket "emberek" írták le. (bele szerkesztve a saját nézetüket)
    Természetesen érdemes megnézni mindegyiknek a keletkezési korát, annak az adott korszaknak a sajátosságait, ennek alapján a "meghirdetett tartalomból" levonni a következtetéseket."

    Nem aaaaaa ??!:))

    Ha megérted,
    nem kérded,
    amit súg néked,
    az a Te lelked,
    Ő nem ver át,
    hát bízd csak rá,
    utad és életed,
    mert ez a Te végzeted...!:))

    Fény és szeretet!!:))"

    http://vilaghelyzete.blogspot.hu/2012/12/dimitry-medvedev-foldonkivuliek-elnek.html?showComment=1355518866626#c7828728386956017621

    Naa jó ee eee eee? :))



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brave bébi, de aaaaaa meg eeeeee is:)))!!!

      és olvastam a törölt hozzászólásodat is barátom;)

      Törlés
  13. A halálközeli élmény, katarzis vagy egyfajta "pokoljárás" is meghalás. Nem kell ahhoz a testnek is meghalnia hogy újjászülethessen az ember. A belső szellem-tudati átalakulás legalább olyan mélyreható változás - ha nem nagyobb - mint a test halála majd az egy már másik testben való új lét. A halál szó összetett: HAL és ÁL - tehát azt jelenti hogy a halál/halálban lévőség állapota egyfajta ál-hal/ál-ember/ál-Halak korszakbeli Ember-állapot. Vagyis az a fajta halál amit e szó alatt voltaképpen értünk nem létezik. Csak egy másfajta test-nélküli vagy ugyanazon testben lévő "állapot" van. Egy tükröződő ál-állapot a valódi-állapot helyett.
    Ez nagyon szépen van ábrázolva az egyiptomi királysírokban amikor a "felvilág" - teljesen azonos csak fordított, fejjel lefelé álló - tükörképe az "alvilág". Előfordul az - például most a korszakváltáskor - amikor a 2 világ, azaz az élők és holtak világa - keveredik. Mert rengetegen "meghalnak" és "születnek újjá" még ugyanabban a testben. Az illúzión már katarzis útján felülemelkedett/megvilágosodott "holtak" persze teljesen úgy néznek ki mint az "élők". DE persze belsőleg és rezgésükben már egyáltalán nem olyanok. Így aztán erősen kérdéses hogy ki is valójában a "HOLT". A még anyagba/illúzióba ágyazott álomjáró vagy a már abból kilépett felemelkedő ember.
    Jézusnak tulajdonított mondás hogy a pokolra kell annak mennie aki a mennybe/aranykorba akar jutni. Meg az is hogy nem kell félni a 2. haláltól. Meg hogy könnyebb egy tevének átbújnia a tű fokán mint egy hatalmasnak és vagyonosnak a mennybe jutni.
    Kerion

    VálaszTörlés
  14. Írországban Brú na Bóinne területen 40 ősi kamrasír található melyek közül a "folyosós" Newgrange a leghíresebb. Építésének korát 5100 évesre datálják. Maga a megalit-kori sír 11 m magas 79-85 m átmérőjű ovális építmény melyet 97 díszített szegélykő határol. A 19 m hosszú folyosó végén 3 sírkamra van kőmedencékkel. A főkamra 6 m magas, 100 tetőkő fedi, kereszt-alakú és a közepén egy óriási kőtál van. Ebben égett emberi maradványok voltak. A DK-i bejárat fölötti nyitott fülkén át a NAP csak a Téli NapForduló idején süt be 17 percen át.
    Minderről a Cork-i egyetem régészprofesszora Michael O'Kelly 1969 december 21.-én 9 óra 58' és 10 óra 15' között személyesen győződött meg a sírkamrában: "A kezdetben még vékony fénysugár 17 cm-re szélesedett és amikor a kamra padlójára tűzött drámai módon szinte lángba borította az egész sírkamrát ahol minden apró részlet láthatóvá vált." A sír bejáratánál lévő monolit díszítése egy az újjászületést, az élet és halál körforgását jelképező 3-as sprirál. Az ember és persze a korszakok körforgását is jelezve.
    Mikor is épült ez a megalit-sírkamra ? Amely spirituális építmény teljesen egyértelműen a "sötétségből" - egy adott 17 perces időpillanatban - Főnixként feltámadó lélekre/emberre/korszakra utal ? Hát éppen ez az ! Szinte pontosan akkor amikor az előző "NAP" - az úgymond 4. Nagy Maja Ciklus véget ért és a mostani 5. NAP 13 baktunos, cirka 5125 éves ciklus elkezdődött. Amely éppen most a 2012. évi december 21.-edikei Téli NapFordulóval ér véget. Azt persze már letisztáztuk hogy ez az időpont a majáknál úgy fogalmazódott meg: hogy a naptár-végi időpont a ciklus utolsó Vénusz-tranzitja végének évében lévő téli napforduló az északi féltekén. A déli féltekén ugyanekkor ténylegesen ennek a fordítottjaként/tükörképeként a Nyári NapForduló van - nyilván nem véletlenül. Teljesen világos hogy írországi eleink - másokhoz hasonlóan - nem véletlenül utaltak arra hogy a NAP EKKOR bevilágítja, FÉNYárba öltözteti a masszív sötétségben/sírban/"pokolban" sertepertélő lelket és testet. Az lehet hogy ebben az ominózus IDŐPONTBAN "hirtelenségében" nem fog történni semmi. DE hogy "folyamatában" nagyon is - arra már akármiben lehet fogadni.

    VálaszTörlés